Chì ghjè u megliu set di utensili di cucina in acciaio inox?

Sempre più, e persone anu vulsutu à evità u risicu di ogni tipu di tossina in a so cucina è a vita di casa.In u passatu, i gusti di padelle rivestite in Teflon è utensili di cucina in Alluminiu sò stati ligati à certi chimichi disgraziati è prublemi di salute, per quessa, vale a pena capisce cumu funziona l'utensili di cucina in acciaio inox.

 

HC-0008

 

Mentre chì l'utensili di cucina in acciaio inossidabile ùn sanguigna micca i sustanzi chimichi dannosi, hè impurtante cunnosce a diffarenza trà elli.Per esempiu, l'acciaio inox senza nichel hè u più sicuru, ma hè propensu à a corrosione, è ancu più difficiuli di truvà.In ogni mumentu, l'acciaio inossidabile di qualità alimentaria hè essenziale per a so sicurità cù i gradi d'acciaio SAE più altu ancu utili.

 

HC-0013-201

 

A FDA cunsidereghja chì l'acciaio inossidabile chì hà almenu 16% di cromu per esse sicuru per u cuntattu di l'alimentariu, cusì tutti questi utensili di cucina sò adattati per l'usu.Per evitari di nichel nantu à i vostri pani esistenti, mette un magnetu vicinu.Se a pignatta hè magnetica, hè senza nickel è l'acciaio inossidabile più sicuru chì pudete truvà.

 

HC-0032

 

Hè impurtante di truvà utensili di cucina in acciaio inox chì implementanu un core d'aluminiu.L'utensili di cucina in acciaio inox puri sò assai durable, ma ùn conservanu micca bè u calore, chì significa una cucina irregolare.Agghiuncennu un core d'aluminiu à a basa è i pareti laterali di una padedda significa chì a coccia più uniforme, ancu s'ellu ci vole à guardà un ochju se l'aluminiu hè danatu.

 

HC-01411-C

 

Hè impurtante ancu di cumprà l'acciaio inossidabile di qualità più altu.U più altu i numeri, i più resistenti à a corrosione sò, mentre esse sicuru per voi è a vostra famiglia.

I manichi facili da afferrare sò ancu un grande vantaghju.Ùn affettanu micca a qualità di u vostru alimentu, ma facenu assai più faciule per voi di mantene, chì rende l'esperienza sana più piacevule.Ùn vi scurdate ancu di cumprà stoviglie cù coperchi, per mantene u calore !

 

HC-01716-A

 

I nostri set di stoviglie sò: pentola di cucina.set di stoviglie antiaderenti.set di pentole è padelle.


Tempu di post: Dec-15-2022