Cumu mantene a lunch box in acciaio fredda?

1. Aduprate un saccu di lunch insulated per impediscenu l'alimentu da esse caldu.I sacchetti di lunch insulati anu un rivestimentu più grossu chì chjude l'aria fridda in l'internu cù u vostru alimentu.Ci sò tunnellate di sacchetti di lunch in diverse forme è stili, cusì solu truvà unu chì hè abbastanza grande per mantene a vostra lunch box in acciaio.

 

HC-03283-304

 

2. Investite in un lunch box freezable cun un pacchettu di ghiaccio integratu per ùn avè micca bisognu di aghjunghje extra.Sceglite una bento box insulata per separà l'articuli friddi in u vostru pranzu.U bento box hà parechje compartimenti per pudè imballà cibi caldi è friddi inseme.Sceglite bento boxes cun insulazione integrata o pacchetti di ghiaccio removable, perchè questu serà megliu mantene l'alimentu à a temperatura ghjusta.Imballate l'alimentu in a bento box è mantene l'alimentu friddu fiancu à fiancu in u compartimentu.

 

HC-02916

 

3. Se ùn avete micca un saccu di lunch insulated, per piacè utilizate un saccu di carta doppia strata.I sacchetti di carta ùn sò micca a megliu opzione per mantene l'alimentariu più frescu, ma pudete ancu fà travaglià.Aduprate 2 sacchetti di carta marroni è assicuratevi di mette in un pacchettu di ghiaccio o 2 per assicurà chì u vostru alimentu hè sempre friddu.I sacchetti di carta sò megliu per l'alimenti chì sò sicuri per manghjà à a temperatura di l'ambienti, cum'è sandwich di burro di cacahuè, frutti freschi senza tagliatu, noci è carni in conserve.

 

HC-02943

 

Mettite a vostra lunch box in un saccu di carta marrone per u più longu pussibule prima di avè da lascià, perchè piglià menu tempu per riscalda.

I nostri lunch boxes in acciaio sò: lunch box in acciaio inox 304.cuntainer d'alimentu è cuntainer per i zitelli, etc.

A nostra cumpagnia hè situata in 'u paese di l'acciaio inox', u distrittu di Chao'an, a cità di Caitang.Questa regione hà una storia di 30 anni in a pruduzzione è a trasfurmazioni di prudutti in acciaio inox.È in a linea di prudutti in acciaio inox, Caitang gode di vantaghji eccezziunali.Tutti i tipi di parti in acciaio inox, materiale di imballaggio, ligami di trasfurmazioni anu supportu tecnicu prufessiunale.


Tempu di post: Dec-15-2022