Fiasche e termosi in acciaio inox 201/304 in stile mudernu HC-01515

Descrizione breve:

U vacuum flask hè fattu di acciaio inox, cù l'acciaio inossidabile 201 o l'acciaio inossidabile 304 dispunibule per a persunalizazione.A capacità di u bollitore di caffè hè 1.5L / 2L, è a quantità minima di ordine hè di 24 pezzi.U corpu di a buttiglia adopta a tecnulugia di lucidatura di specchiu è sustene a persunalizazione di diversi culori.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Features

1.U vacuum flask hè fattu di acciaio inox 304 affidabile cù un bonu rendimentu d'insulazione termale, chì pò durà da 6 à 12 ore.

2.U vacuum flask hè di moda, culurita è bella.

3.U vacuum flask hà un capu di risparmiu di travagliu è un manicu d'arcu, chì hè cunvenutu per utilizà è trasportà.

CVAV (1)

Parametri di u produttu

Nome: bollitore di caffè

Materiale: acciaio inox 201/304

Articulu nr.HC-01515

Dimensioni: 1,5 L/2 L

MOQ: 24 pezzi

Effettu di lucidatura: lucidatura

Persone applicabili: tutti

CVAV (7)
CVAV (2)

Usu di u produttu

I fiaschi di vacuum sò adattati per una varietà di scenarii d'usu.Puderanu esse aduprati per mantene u caffè in caffè, per fà termos in viaghju, è per fà buttigli d'acqua in famiglie.U flask hè fattu di bonu materiale è hà una longa vita di serviziu.Pò esse usatu per cinque à deci anni.

AVVBND (2)

Vantaghji di Cumpagnia

Cume rispettemu u principiu di serviziu di u primu cliente, è furnisce prudutti di bona qualità à i clienti per gode di una vita megliu.Ùn avemu micca solu pussede ogni tipu di tecnulugia avanzata è facilità prufessiunali, ma dinò assai attenti à u cuntrollu di qualità di i nostri prudutti è a gestione di l'impiegati.Un cordiale benvenutu è apre i frontiere di a cumunicazione.

CVAV (5)
CVAV (4)
CVAV (3)

  • Previous:
  • Next:

  • I prudutti cunnessi